Home About love Resepi
do follow me.

Monday, 7 January 2013

Nyummy Burgerr Slurppp

Salam...

 Wahhh...hari nie nak hapdate pasal BURGER plak.. Sy ni memang suka sgt dgn BURGER..memang kalau nampak burger automatik nafsu gajah datang..(hamboii nafsu mkn kuat sgt) tp itulah makan banyak sampai nak termuntah pon still badan cenggitu je kalau naik pon tang pipi ni hah yang membulat macam kuih apam dot2 tuh.haha untunglah kedai burger POZI dekat Unisza tuh..sy la pelanggan tetap mereka..jyeahhh!!! ni hah burger yang sy selalu makan.memang x boleh ada orang mintak! nanti x cukup.haha...


eh3..terbalik pulak..nasib la nak...!!
hah nampak mengiurkan kan? bg sy sume burger menggiurkan.haha..
hantu burger kan. pantang dijamu kompem lesap.kih3
hari nie sy makan BURGER DAGING CHEESE..mmg ohsem sangat rasa abg2 kedai Pozi ni buat.
x sesetengah tuh..tengok luar, bau memang nampak sedap.tp hampeh rasanyer.  x sedap langsung.
klu yg ni sume cukup..sos tumpah, mayonis tumpah..bahan2 sume cukup..sesedap rasa gituuuuu...!!

haha sudahlah membebel je..sy nak makan ini burger..tata...ngap...!!
#caucincau

10 comments:

  1. sedap kan..lagi2 masa panas n lapo..mmg sekali ngap je la.hee

    ReplyDelete
  2. nak burger!!! heeee... salam perkenalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak burger??
      meh cni meh
      sy belanja.hee
      salam perkenalan jgk

      Delete
  3. sedapnyaaaa.. ishhh dah lama x makan burger ade telur ni.. dah muak asyik makan burger kt burger king.. lagi satu mengidam burger gergasi tu... uhuks...

    ReplyDelete
  4. hee..mengidam ea..p beli cepat..hehe
    tuh la sedap kan..rase nak mkn lg je..hee
    lg2 lau letak cheese sali..mmg best

    ReplyDelete
  5. done follow back sini dr kelab blogger fb ^^
    maerahim.blogspot.com
    btw Mai suggest awk letak shoutbox and off word verification..need help just send dekat cbox okay ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. em tuh la..tq mai..nak ltk shoutbox yg cute tuh tp cm x reti je.hahaogg word verification?yg ne ek?qla blogger baru ni..ce ajar cket

      Delete
  6. cik Qela!!! lapaq tgok burger!!!
    ape pun burger POZI memg best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah twu xpe..
      beger POZI mmg terbaik kn..

      Delete

surat cinta sampai

SEGALANYA ADALAH HAK CIPTA CIK AQILA